מחיר הובלות קטנות

מאת שבי נדב

כולנו צריכים להשתמש בחברות להובלת דירות כשמגיע הזמן לעבור דירה. במאמר זה תלמדו איך גורמים להובלת דירה להיהפך מעסק יקר לעסק חסכוני. אם אתם מקבלים הצעת מחיר שנשמעת כמו עסקה מעולה בהחלט – אל תזדרזו לשכור. עלויות חברת הובלות זה דבר שמוצע בטווחי מחירים שונים לא רק ביחס לרמת שירות החברה או דרגת הנסיון שהיא צברה אלא בנוסף מה שניתן בחבילת חוזה ההובלה של החברה. יש בנמצא גם הובלות גדולות ומסובכות אשר תמחורן עלול לגדול במיוחד ולהגיע למחיר הובלה כשל עשרות אלפים.

 

מומלץ לוודא מראש לגבי בקשות מיוחדות או כל דרישה שהיא מבחינת ההובלה, בדרך זו נחסוך בהפתעות לא נעימות של תוספות למחירי ההובלה ביום ביצוע ההובלה. מחירי הובלת דירה במהלך השבוע הרבה יותר זולים מהובלת דירה בסופ"ש. דברו בהקדם עם חברות הובלה בקשר מחיר הובלה, השוו מחירי הובלת דירות ותאמו הרבה לפני המועד עם החברה להובלת דירתכם. הובלה של דירות כדוגמת זה אינן מצריכות את חברת הובלת הדירה להגיע פיזית לדירה ולמסור הצעת מחיר להובלת דירתכם.

 

במידה והנכם יכולים להתגמש גם לגבי יום ההובלה, יתכן ותוכלו לבצע זאת בתור הובלה "על הדרך" ולהוזיל ממחיר הובלות. התעניינות בהובלות בתים נפתחות לעתים קרובות בבדיקת עלות אצל חברות הובלת הדירה הטובות הנותנות שרותי הובלה של דירות. מוביל מקצועי יגיע לאשר את מחיר ההובלה של הובלת דירתכם כדוגמת דירתכם מפני שכל דירה בנויה בצורה אחרת וממוקמת בדרך שונה. חברת הובלת דירות שמכבדת את עצמה תספק נציג כדי להוציא הצעת מחיר מדויקת. שימו לב כי הצעת מחיר ההובלה מאושרת על מנת שלא תהיינה הפתעות ביום ההובלה.

 

אם נסכם את העניין, ככל שהמפרט שתמסרו יהיו ברורים יותר, כך גם הצעת מחיר ההובלה שתקבלו ממחשבון, שעושה שימוש בפרמטרים הללו בשקלול מחיר ההובלה הסופי שיוצע. לעולם ניתן להסתייע בשרותים של השוואת מחיר הובלת דירה, בדרך זו אפשר לחסוך כסף ולהבין מה טווח מחיר הובלת הדירה המשתלם שעליכם לשלם. מדיי פעם יש אפשרות לקבל הנחה ממחיר העלות האחרונה של ההובלה הכוללת בתוכה גם את הפרוקים והרכבות הרהיטים. מוטב במיוחד להשים לב, על מהימנות ההמלצות ועל בדיקה אמיתית של לקוחות מרוצים. לאחר בדיקת מובילים והשוואה מעמיקה, אין סיכוי שלא תהיה לכם הובלה שמחה. כמובן שלפעמים דבר שכזה עלול לקחת פרק זמן נכבד, אך בסופו של דבר, זהו בעצם חסכון עתידי של שעות ואולי אפילו ימים, של התמודדות עם שירות גרוע שעלול להיות מנת חלקיכם.

מקור המאמר: articles.co.il

 

חייגו אלינו לקבלת פרטים נוספים דילוג לתוכן